Autor: sinisa.turina@zg.tel.hr (Danijel Turina) Datum: 1997-08-09 10:01:11 Grupe: hr.fido.religija Tema: Re: Primjenjivost dokaza Linija: 111 Message-ID: 33ec22be.4914656@news.tel.hr |
X-Ftn-To: Miroslav Ambrus Kis Miroslav.Ambrus.Kis@tvri.fido.hr (Miroslav Ambrus Kis) je napisao: > DT> Cuj, neke stvari ne pisu, ali opet se mogu skuziti. > >A, jel'? Je li istom metodom pristupas i drugim tehstovima koji nisu >judeokrscanske provenijencije? Ne razbijam glavu sa stvarima koje ne kuzim ako mi nije ocito da se radi o necem sto predstavlja _moj_ problem, a ne neciji tudji. ;) Dakle ako ne razumijem Babajija, to je moj problem, a ako ne razumijem Prabhupadu, to je njegov problem. ;):))) > DT> Isto tako imas JS > DT> koji tvrde da nigdje u Bibliji ne pise da postoji dusa pa ga Ti sad > DT> jebi. Kaj ces takvim ljudima dokazivati? > >Recu cu da to nije tocno, a pokazat cu i gdje to pise, pa cu cekati nastavak. Onda ce on reci da se to moze shvatiti tako i drugacije, i navesti protuprimjer na drugom mjestu, npr. ono da je krv=dusa i da su u to Zidovi vjerovali. > DT> Jedina bitna i paznje > DT> vrijedna dimenzija ljudskog bica je ona koja nije u svojoj biti > DT> ljudska (zivotinjska), nego Bozanska, dakle dusa. A sto je dusa vec je > DT> drugi par rukava. > >Nisam shvatio: ljudska, zivotinjska... to je neka niza vrsta? Ljudska vrsta se dijeli na jako puno podvrsta, vise nego sve ostale zajedno. Imas tu osoba koje su cisti instinkt, dakle fizicko/pranicka razina, imas materijalisticki intelekt, imas nizi astral, visi astral, nizi kauzal, visi kauzal i na kraju krajeva imas osobe koje su utjelovljeni Bog. Kad govorim o "ljudskoj prirodi" mislim prvenstveno na fizicko/pranicku (i mentalnu u njenom dolje-okrenutom dijelu) instinktivnu razinu, dakle odrzanje na zivotu, produljenje vrste i slicne visoke civilizacijske domete. ;)) >OK, ja mozda cijelo vrijeme reflektiram idealno stanje kojemu kompletna >eshatologija judeokrscanskih teologija stremi: izgubljenom savrsenstvu. Prema >tome, kada kazem "ljudska priroda", tada ne mislim na degradiranu ljudsku >prirodu - koja je po toj koncepciji - prolazno stanje. A to je malo ili nista >prema vjecnosti. Ljudska priroda u nedegradiranom obliku nije ljudska nego Bozanska. ;) Ljudska priroda je "problematicna" kao takva. ;)) I ne znam koliko je pametno gledati "unazad", bolje je gledati unaprijed, dakle kako postici oslobodjenje od svih ovih lijepih stvari ovdje. ;)) >>Testiraj ovaj argument i ovaj logicki put: Svasta. Bog da je besmrtan i >>nepromjenjiv. Normalno da takav Bog ne postoji. > > DT> Svasta. Mozes svasta izvaliti, ali ako iza toga ne stoji nista osim > DT> verbalne gimnastike, ne znam zbog cega bi to trebalo ozbiljno > DT> shvacati. > >Ne. Bio sam smrtno ozbiljan, a osim potrebe za jezgrovitoscu izlaganja samoga >sadrzaja ideje ispalo je - i formalno - simetricno. Naime, ako covjeka >promatram idealno (svasta, da covjek bude besmrtan i nepromjenjiv. Normalno >da takav covjek ne postoji!) zasto ne bih i Boga? Naime, radi se o >upozoravanju na konstatatciju pogresnoga stanja kao normalnoga! Dakle, cijeli Cuj, sto je covjek? Mislim, homo sapiens? Je li to odrednica koja oznacava fizicko ocitovanje (dakle tijelo), ili se ta odrednica odnosi na dusu? I, last-but-not-least, koliko uopce dusa ima veze s tijelom, u smislu da ljudsko tijelo znaci vise od recimo tijela delfina ili takvog neceg? >ovaj svijet postavljen je na MATERIJALNU osnovicu postojanja, i, po izvjescu >iz Stvaranja, TU je nas dom. Kako kome. ;) >On danas nije savrsen, dapace, on je strasno >devastiran dogadjajima koji su mu bitno poremetili temelj postojanja! Ali je >jos uvijek nas, i TU je podrucje nasega djelovanja, na sebi i u skladu s >okolinom. Od ovoga oblika postojanja nema smisla bjezati i govoriti kako sam >ja ovdje nekom greskom, jer pripadam svijetu s nekim drugim temeljem >postojanja! Zatvarati oci pred time jednako je ozbiljno i djelotvorno kao i >kada dijete pred opasnoscu zatvori oci, vjerujuci da time postaje nevidljivo. Cuj, to je naravno istina ako nisi ovladao stvarima koje su zahtijevale da se ovdje uopce nadjes. Kad njima ovladas, onda ce Tvoj dom biti negdje drugdje, s tim da ce mozda tijelo jos neko vrijeme ostati ovdje. Zar bi onda morao sebe uvjeravati da je Tebi ovdje mjesto, kad Ti je vec jasno da ovdje vise nemas sto nauciti, da je to tristo puta odigrani prvi nivo igre, poznat i predvidiv u svakom dijelu? Zasto ponovo polagati polozene razrede? > DT> Budalasto bi bilo reci "ja znam kako izgleda Bog", jer to > DT> je cista pizdarija; kako moze netko znati kako izgleda Bog? Moze Ga > DT> Njegovom miloscu opazati, moze u Meni biti Jedan, ali ne mozes > DT> opazati ono sto opaza, sto oku daje vid i umu svijest, a svemu zivot. > >Naravno. Ja ne znam "kako izgleda Bog", svjestan sam da moja egzistencija i >moji problemi ne ovise o spoznaji toga ultimativnoga cilja, jer su predamnom >mnogo banalnije stvari s kojima moram, kao s tekucim zivotom, izaci na kraj. Cuj, mozda grijesis, mozda bi upravo svjesnost o prisutnosti tog krajnjeg cilja sada i ovdje rijesila probleme koje smatras aktualnim. >No, izbjegavati tekuci zivot i to tako da u njemu ne primjenjujem nacela >vlastite zudnje prema savrsenstvu - za mene - samo znaci kako ne idem redom. >Pa, ako mi se posreci da dobijem "kolace" Marije Antoinette, a prezrem kruh >kojega mogu imati, vjerojatno cu pokvariti zeludac. Najgore je biti zadovoljan malim. ----- E-mail : sinisa.turina@zg.tel.hr Homepage: http://www.geocities.com/Athens/Forum/1377 |