Autor: sinisa.turina@zg.tel.hr (Danijel Turina) Datum: 1997-08-10 23:40:08 Grupe: hr.fido.religija Tema: Re: Dokazi da nema Boga Linija: 124 Message-ID: 33ee346b.4004428@news.tel.hr |
X-Ftn-To: Tomica Porobic Tomica.Porobic@cd-rom.fido.hr (Tomica Porobic) je napisao: > DT> Upravo to! Suvisna je zabluda koju si stekao o Bogu. Toga nema. Ali > DT> Bog ipak postoji, onaj pravi, i sadrzava sve stvari koje si pobrojao > DT> ovdje. Izmedju ostalog. > > Nemam ja nikakvih zabluda o tvojem shvacanju Boga. > Ti shvacas Boga kao transcedentnog apsoluta u kojem je sve sadrzano, > a dokaz za njegovo postojanje smatras svoje vlastito postojanje i > djelovanje. Ti koncepciju o Apsolutu preuzimas od nekakve svoje > predodzbe o ideji uopce, apstrahirajuci je od od njezina subjekta, > kojeg predstavljas ti, i postavljajuci je u ishodiste samog bitka. > Stovise, ti se identificiras s tom predodzbom bitka. E tu si se zeznuo. Naime meni predodzbe o Bogu nisu potrebne, ja imam Boga. > Ideja postoji SAMO kao proces cijeg nosioca predstavljas ti sam. > Tvoja domena je materijalni svijet, s kojim si u dijalektickom > jedinstvu. Kako ti, kao sljedbenik Sai Babe, Isusa, i slicnih cirkuskih > pajaca, mozes objasniti svoju svrhu u materijalnom svijetu? Moja svrha je poznata samo malom broju ljudi, zasada. Kasnije ce se taj broj povecati, ali ne bitno. Ja sam ovdje za one koji me trebaju. > Jer, ti govoris samo o nekoj svrsi koja transcendira materijalni > svijet, ali sto je s tobom OVDJE i SADA? Ja sam ovdje, sada, transcedencija. Tko sam ja? Na Bozjoj kuci postoje mnoga vrata. Jedna je postavio ovdje. > > temeljna > > razlika je slijedeca: Tvoju ljubav i strahopostovanje prema tom, > > transcedentnom, Bogu karakterizira osjecaj zavisnosti i inferiornosti. > > DT> Imam i razloga. Jedina korekcija bi se odnosila na to da ja prema > DT> Njemu ne osjecam strahopostovanje, nego ljubav i beskrajno obozavanje > DT> i divljenje. A sto se inferiornosti tice... cuj, lako se preseravati > DT> kad ne znas o cemu pricas. Kako ja mogu reci da je nekakvo tijelo od > DT> vode i malo minerala superiorno Moci koja okrece Svemire kao od sale? > > Ja to upravo sada izjavljujem!! > Ti ne mozes prihvatiti cinjenicu da svaka intelektualna spoznaja > moze biti iskljucivo relativna, da je uopce koncept apsolutnog spoznavanja > totaliteta besmislen, pa odbacujes intelekt i nalazis utjehu Tocno, to ne mogu prihvatiti zato sto to nije istina. Kako mogu zanijekati nesto toliko ocito kao sto je Bozje postojanje? > u Sai Babinim 'materijaliziranim' kamencicima, sto ti na lak nacin > omogucava identifikaciju s Bogom.(da ne kazem vjecnu egzistenciju :)) > Ne treba traziti bogove izvan sebe, ne treba traziti istinu izvan > granica svoje prirode, jer tamo neces naci nista osim svojih interpretacija, > nista osim samog sebe. Tocno, neces naci nista osim Mene, cak ni u nistavilu. > > Ja _svoj_ um smatram jedinim kriterijem, jer njime je i odredjeno > > moje poimanje stvarnosti. > > DT> Samo izvoli. Ja svoj um smatram igrackom s kojom se jos uvijek > DT> zabavljam samo zato sto postoji Bozji plan u kojem ona mora > DT> sudjelovati. > > A s kojeg polazista ti to zakljucujes, ako ne umnog? Um je meni sto je Tebi tastatura: sredstvo izraza. Da nemam ovaj, morao bih se izrazavati drugacije. > > Priroda je pojmljiva i shvatljiva (iskljucivo) u terminima > > kojima je um poima. O nekim drugim terminima je besmisleno govoriti. > > Pojam Boga kako ga ti tumacis smatram besmislenim. > > DT> Priroda uopce nije pojmljiva umom; (manjkavo) tumacenje prirode jest. > DT> Dakle um moze pojmiti jedino vlastite tvorevine. Pojam uma ja dakle > DT> smatram nekorisnim, stoga um treba ostaviti na strani ako se zeli > DT> spoznati bitno. > > O tome sam govorio maloprije. > Ti se pod svaku cijenu zelis poistovjetiti s Apsotlutom, ma koliko > ti to naizgled poricao. Ja se uopce ne zelim poistovjetiti s Apsolutom. Ja se samo zelim kao takav ocitovati. Ne postoji nista sto ne bi bilo Bog. > DT> A tijelo Ti se vrti na necemu sto se zove Svemir, sto se opet vrti na > DT> necemu sto se zove Mahat-Tattva, sto se vrti na necemu sto se zove > DT> Prakrti Shakti, sto je pak Bog u ocitovanom vidu. Osim tog vida > DT> postoje jos Bozji osobni vid, Isvara, dakle Bog kao osoba, te Bozansko > DT> kao takvo - satcitananda, Apsolutna Istina ili brahman. Procitaj > > Otkud tebi ta hrpa gluposti? Iskustvo. Bio sam tamo. Nikad se nisam vratio nazad. > Imas li ti nekog dokaza za sve to? Imam. > Nemoj mi kao mjerodavni izvor informacija navoditi Sai Babu, > Vede, Mahabharatu, itd. Nema mjerodavnog izvora izvan Mene. > Meni je jasno da ces ti sve ovo automatski odbaciti izjavom da si > Spoznao ili da si na Visoj Razini Svijesti, ne uvidjajuci > da time dokazujes koliko se poistovjecujes sa svojim idolima. To bi isto tako moglo biti i istina, a ne dokaz o mojem "poistovjecivanju" s necim. > DT> digest, vec sam pisao o tome Axyju. > > :)) Procitao sam. Necu iznositi nikakve zakljucke, jer bi to neki > protumacili kao vrijedjanje. ;> > Jedan dio mi je posebno zanimljiv... > Navedi jedan predmet koji si ti materijalizirao. Sai materijalizira predmete svaki dan, pa ne vjerujes da je to istina. Zasto bi vjerovao uceniku ako ne vjerujes Ucitelju? ----- E-mail : sinisa.turina@zg.tel.hr Homepage: http://www.geocities.com/Athens/Forum/1377 |